sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Häähumua ja rippijuhlia

Tätä postausta olen ollut tekemässä jo monta kertaa. Jotenkin tämä viikko on mennyt hampaita kitisevien, väsyneiden lasten kanssa. Yöunet ovat menneet vähän kankkulankaivoon. Onneksi mies on lomalla, ja olen saanut aamulla kääntää kylkeä miehen noustessa lasten kanssa.

Reilun viikon sisään on juhlittu nyt ystävien häät ja serkun rippijuhlat. 
Voitte kuvitella häät kolmen lapsen kanssa yksin (kaksin, mies toimi bestmanina). Onneksi kaveri (mies) oli apuna. Ette muuten usko miten paljon apua lapsettomasta miehestä on lasten kanssa. Kiitos A!

Minun osaltani hääjuhla päättyi odotettua aikaisemmin, sillä Duo ei suostunut nukahtamaan mummin ja hänen miehensä kanssa. Olin siis vienyt tytöt nukkumaan kotiin,mutta pikkulikat heräsivät puolituntia lähtöni jälkeen. Onneksi Aino nukahti mutta Elli-neiti testasi keuhkokapasiteettiaan ja mummin kuuloa. Tunti kotoa lähtöni jälkeen sain puhelun (jonka taustalta kuului paniikkihuutoa), ja eikun kotiin. Minun osaltani Bileet päättyivät klo 21.15 eikä 00.00 No aina ei voi voittaa. Toivottavasti sisareni häissä meillä on parempi tuuri matkassa.

Tänään juhlittiin serkkuni rippijuhlia. Neiti oli todella kaunis ja hehkeä, niin kuin nuo 15kesäiset ovat :)

Vasemmalla ja alaoikealla rippijuhlien kuvasaldoa. Yläoikealla häätukkaa.. Muut hääkuvat odottavat saapumista ammattikuvaajalta. Kuvissa on huikeen hyviä kuvia meidän likoista :)

 Harmi ettei kummissakaan juhlissa tultu otettua meidän koko perheestä kuvia. Onneksi on siskon häät vielä :) Edit. Lisäkuvia tulossa kunhan saan ne koneelle. Ps. miten ihmeessä tästä kuvien siirtämisestä onkin tullut niin hankalaa? (ja missä ihmeessä on mun kamera?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti