torstai 21. maaliskuuta 2013

Mielitekoja

Yleensä olen kaikkiruokainen ja hyvä syömään, mutta viime aikoina olen ollut kaikkea muuta. Mieheni tekee ihanaa ruokaa (ja minun ei pääasiassa tarvitse tehdä ruokaa lainkaan) ja yrittää toteuttaa mielihalujani. Välillä hän onnistuu, toisinaan ei. Tosin asiaa vaikeuttaa etten ajoittain itsekään tiedä mitä haluaisin syödä.

Pidemmän aikaa "pannassa" on ollut kokolihapaisti, siis sellainen uunissa paistettu lihaköntti. Ei uppoa ei. Olen huomannut, että kala on ihanaa. Lohi, tonnikala, muikut.. kalaa, kalaa ja kalaa. Katsotaan kuinka pitkään tämä kestää :D

Muutaman päivän olen haaveillut kinkkuvoileipäkakusta. Miekkonen yritti kovasti, että odottaisin lauantaisiin ristiäisiin, sitten tuota herkkua saisin. Mutta ei. Mitä tekee nainen? No kakun tietenkin. Ja voi miten hyvää se olikaan.
Nytkin aamupalalautasella on pala kinkkuvoileipäkakkua.

Ei nämä mieliteot pitkään kestä, sen tiedän. Mennään siis sillä mikä maistuu ja mitä tekee mieli.

Ihanaa torstaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti