tiistai 16. elokuuta 2011

Erin

Sä oot se mies, jonka haluan
mun viereeni aamuisin
Sun hellät kasvot ennen maailmaa
jo se ois ihanaa

Sä oot se tyyppi, jonka kanssa voin
mukulan hankkia
yhdessä oltais onnellisia
mä rakastan sinua

Yks asia täytyy ensin sopia
kosio-osio voitais selvittää

Ei mennä naimisiin
ei nyt ei koskaan eikö niin
ei tehdä tästä vaikeaa
oltais niinkuin tähän asti
keittiössä luontevasti
kuunneltaisiin Popedaa

Sä oot se hahmo, jonka kanssa voisin
taloa rakentaa
eläkkeelle jäädä ja olla vihainen
jos hävität avaimen

Sä oot se mies, joka ymmärtää
kun pieneksi käperryn
osaisit päättää silloin kun mä en
tai vastuuta pakenen

Yks asia täytyy ensin sopia
kosio-osio voitais selvittää

Ei mennä naimisiin
ei nyt ei koskaan eikö niin
ei tehdä tästä vaikeaa
oltais niinkuin tähän asti
keittiössä luontevasti
kuunneltaisiin Popedaa

Ei mennä naimisiin
ei nyt ei koskaan eikö niin
ei tehdä tästä vaikeaa
oltais niinkuin tähän asti
keittiössä luontevasti
kuunneltaisiin Popedaa

Avio- vai avoliitto
kirjaisimme tänne
äidit saadaan kyllä tottumaan

mä voin olla paha
hoochie coochie mama
huntuun pukeutua muuten vaan

Ei mennä naimisiin
ei nyt ei koskaan eikö niin
ei tehdä tästä vaikeaa
oltais niinkuin tähän asti
keittiössä luontevasti
kuunneltaisiin Popedaa

Ei mennä naimisiin
ei nyt ei koskaan eikö niin
ei tehdä tästä vaikeaa
oltais niinkuin tähän asti
keittiössä luontevasti
kuunneltaisiin Popedaa

Avio- vai avoliitto
kirjaisimme tänne
äidit saadaan kyllä tottumaan

mä voin olla paha
hoochie coochie mama
huntuun pukeutua muuten vaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti